vill man så kan man

Det känns som att det var längesedan jag fick lite medvind nu. Visserligen ska jag väl inte klaga för jag har väldigt mycket bra i mitt liv men det känns som att så mycket går emot hela tiden. Det känns som att jag alltid måste kämpa så mycket för allt bra, inget kommer av sig själv. Jag vill också glida igenom livet ibland, slappna av och må bra. Men inget i livet ska vara enkelt. Inget serveras på en räkmacka. Nej, allt ska hela tiden kämpas fram och förtjänas. Men det kanske är så det ska vara? Det kanske är så man blir stark och tillslut vinner allt?  Vi får väl se.

Mitt motto är "Vill man så kan man", men just nu känns det som att jag vill väldigt mycket men kan väldigt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0