Sammanfattning

Eftersom att jag varit så dålig på att uppdatera så ska jag nu sammanfatta varenda dag sedan jag uppdaterade senast! 

Onsdag (16/5): Maskinen på grönan! VAR GRYMT!!!

Torsdag: Jobbade sista dagen på VM, det var en lugn dag (för att vara kvartsfinal och sverigematch) då våran koppling med banken dött så vi kunde bara ta emot kontanter. Jag hade utsläpp och blev kvar sist med Lotta och Adriana och vi gjorde oss fina och gick över till Greken där kollegorna väntade. Kvällen bestod av shottar till födelsedagsbarnet David och champagne hit och dit. Det var sjukligt bra stämning.
Efter det ville en trupp gå vidare, men då alla är småttisar och det var torsdag så kom vi aldrig på ett lämpligt ställe att gå till, så vi hamnade på skeppsbar. Jag stannade nog inte ens i tio minuter innan jag bestämde mig för att jag var trött och ville hem och sova. Väl på nattbusen märkte jag att jag glömt min kasse med nya jeans, allt mitt smink, iphoneladdare och högtalare på en buss tidigare under kvällen. Jag var inte glad
Fredag: Försov mig, fick be pappa skjutsa mig till Carro där jag fixade min naglar. Sen åkte jag till centrum och handlade en massa nytt smink, gick på 600 spänn - mindre kul. På kvällen tittade jag på film och sov. Välbehövligt
Lördag: Först sov jag ut hela dagen lång, tvättade toaletterna och sånt spännande. Mot kvällen drog jag till Filippa för rosedrickning, middag och sedan en härlig utgång på Sommar. Sommar var trångt. Så jävla trångt. Vill inte gå dit igen fören det lugnat ner sig där.. På nattbussen hem var det en alkoholiserad kille som ville mysa med mig, han fick stordissen från mig, jag var noejd.
Söndag: Gick på bio med FIlippa, såg the woman in black.. Den var inte alls så läskig som jag fått beskrivet för mig. Så var lite besviken. Fick sms av Elin på natten i ett försök att skrämma upp mig, detta misslyckades då jag inte fattaqde vad hon pratade om. Haha

Måndag: Först lektion, sedan mer plugg..


Tisdag: pluggade (lite) och gick sedan över till kim. Där hjälpte jag henne att fixa i ordning hennes baksida. Vi skulle skruva ihop lite utemöbler.. Vilket tog oss 3 timmar och 40 minuter. Fyfan. Men möblerna sitter ihop i alla fall!
Efter det var det tänkt att vi skulle kolla på film men det slutade med att vi satt och zappade runt på tv:n en stund bara. Lika mysigt det också!

Onsdag: Först föreläsning, sen åkte jag och Fia in till stan, åt en smarrig lunch, pluggade och gick en promenad genom vackra sthlm för att sedan avsluta med lite shopping. Perfekt vardagslyx.
Väl hemma gick jag på en till kvällspromenad läng min favoritsträcka och satte mig vid vattnet nere vid nyfors en stund. Mysig kväll.


Nu ska jag åka mot trollbäcken och gå promenad med finaste Kim och vovven Nikki <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0