mamsens dag

Lördagen blev lyckad, i all fall förfesten (hur mysigt som helst), men sen blev det såklart som förutspått krångel med utgången  pga låg ålder på flera av de som var med. Men vad fan, det gjorde inte mig så mycket.
Igår var det rock på ängen hela dagen, underbart nostalgiskt, tröttnar aldrig på det. Hoppas traditionen håller i sig!
Efter ängen så åkte jag hem till Filippa, åt kebab och tittade när sverige piskade europa i eurovsion. Wooppaa

Idag är det ju mors dag så ska snart laga middag med familjen åt vår fina mamma och ha lite presentutdelning!

Last Lynx


Feina bruhudaahar


Och så jag

Kommentarer
Postat av: Kimonoh

fan vilken bondebränna det ser ut som att jag har!

2012-05-27 @ 19:51:18
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0