Kureringsdag

Har bara legat och försökt kurera mig idag. Köpt diverse mediciner - ipren, nässpray, c-vitaminer, sen någon medicin som ska dämpa förkylningen - något naturligt läkemedel. Jag mådde så kasst när jag var på apoteket (haha höll på att skriva systemet, alkovarning) så efter att ha stått och läst på förpackningen en stund gick jag nästan ilsket fram till en av personalen och snäste "Funkar verkligen sånt här?!" och efter att ha diskuterat det en stund med henne bestämde jag mig för att det var värt ett försök. Så vi får se, kanske vaknar och är helt frisk imorgon - mirakelkur.
Tror ändå det bästa att göra åt förkylningar är att dricka vatten och snyta ut allt. höhö, inte lika spännande som kukelemuckmedicin va?


Min hög utav mediciner

Och sen jag x 2, för den här bloggen handlar ju faktiskt om mig. Sudeså.
Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0