kick off och balettskills

Idag var jag först på seminarium, vilket var en flopp då jag var för trött för att vara seriös.
På vägen hem när jag och Fia väntade på t-banan visade jag henne mina stela balettskills och någon minut senare kom en gubbe fram till mig och frågade om jag dansar på balettakademin. Var nog längesedan jag skrattade så mycket.
Kom hem för en stund sedan från kick offen med grönan och det var hur kul som helst. Hela grönan var stängd förutom för oss så man fick åka alla attraktioner hur många gånger man ville, spela fem-kamp och äta gratis mat och godis. Haha snacka om att en barndomsdröm gick i uppfyllelse. Detta var något som egentligen alla barn borde få uppleva.

Imorgon är det på't igen, 14 timmars-pass. Längtar.. inte
Satt och skrev random kommentarer i texten vi skulle läsa/översatte det till nutida svenska...

Lillskiten och jag på lektionen

Och slutligen jag och Therese + en inte så smarrig  "drink" vi fick ikväll

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag <3 Dig

2012-05-15 @ 09:11:55
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0