ung och dum

Tänkte berätta lite om dagarna som gått.
I fredags var jag ju som nämnt och tittade på lägenheten, men det var alldeles för litet för att varken jag eller Fia skulle trivas till hundra så vi får leta vidare. Sen har helgen bestått av jobb på fredagen, och dessutom ett härligt 12,5 timmarspass på lördagen. Efter det var jag DÖD! Men jag ville ändå ha lite helg så jag och Kim drog till skeppsbar, drack lite öl + drinkar, dansade gärnet.

När klockan slog tre började vi vandra mot Stoffe, vilket jag fortfarande inte förstår hur vi bestämde, alla bara visste att vi skulle dit helt plötsligt, knasigt. På vägen dit agerade vi livräddare åt en tjej som helt plötsligt föll handlöst ner för trappan, bröt ihop, sa att hon var döende, förlorade medvetandet för att sedan få ett krampanfall.

När ambulansen kommit hoppade vi på tunnelbanan, jag var en aning mindre pepp efter händelsen men skakade av mig det ganska snabbt. Hemma hos stoffe var det groggar, brottning och allsång som stod på schemat, megamys! Klockan halv sju fick jag nog och åkte hem, somnade som en sten på bussen, sprang hem från busshållplatsen för att jag var så trött, sov fem timmar för att sedan åka till Carro och fixa naglarna.

Ganska händelserik helg ändå!

Mina nya, fina naglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0