shake it out

Hej! Jag lever. Har klarat mig igenom veckan trots omänskligt mycket att göra, ligger bara lite efter med läsningen men det tar jag igen nästa vecka. Nemas problemas. 
Det slutade med att jag jobbade i 13 timmar i onsdags pga förlängningar i aikmatchen. Vilket var opassande just i onsdags i och med att jag skulle upp kl sex dagen efter och jobba på förskola. Trist att inte vara pigg när man jobbar med barn. När jag kom hem från förskolan var det bara att sätta sig direkt och skriva ett tal, som jag sedan åkte till skolan och höll igår. Sen tog jag helg. Åh vad jag tog helg. Och lov. 

Jag åkte hem, städade toaletterna, satte på musik på högsta volym och dansade runt i huset. Haha, det är något speciellt med att göra så tycker jag. Det känns som att inget någonsin kommer kunna gå fel. Önskar att det var så.
Resten av kvällen bestod av bakpotatis, oth, big brother, vampire diaries, smsande med någon som är för fin för mitt eget bäsa, ostbågar, och påskmust. Jag klagar då inte..

Ikväll kommer först Kim hit och vi ska kika runt lite på lägenheter tillsammans. Sen kommer Bella och Filippa joina oss och vi ska äta lite middag och dricka lite, har paxat att vi ska dansa också. Sen ska vi ut och göra stan. 

Kom på att jag inte sagt hur det var på big brother i söndags. - Det var jättekul! Tycker alltid det är spännande att se hur mycket jobb det ligger bakom tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0