hej o hå

Igår var en braa dag som började med tal i skolan. Herrejösses vad nervös jag var, men det gick bra verkar det som på de andra, men de fick bara ge positiv kritik så man vet aldrig. Höhhehe!
Efter skolan åkte jag hem, gjorde mig i ordning, mötte uppe Filippa för att sedan åka hem till henne och göra i ordning inför hennes inflyttningsmiddag, samt lyssna på när Chrippa sjöng ai se eu tu pego i duschen.
Middag med en massa tjejmys med 90-talsmusik och allt vad det innebär. Och när klockan började närma sig elva-halv tolv började den eviga diskussionen om vart vi skulle gå. Det slutade med att gänget delade upp sig och jag,kim, elin, bella o filippa drog till Ace. Efter mycket diskussion med vakterna och efter att Niklas snackat med ägaren av ace kom vi in gratis. Haha! 

Därinne stod det dans och snack med sköna människor på schemat. Jag och Filippa gick runt och drev med folk, körde skjorttricket bland annat. Alltid lika kul. Män är bannemej inte smarta djur.

Lite innan tre började vi stapla hemmåt och vad trött jag blev på mänskligheten när vi kom ner i tunnelbanan, spyor överallt, folk låg och satt härs o tvärs. Skärp er säger jag. Usch.

Idag står jobb på schemat.... såklart, vad annars? först på hockey sen på någon konsert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0