Fööörlåååt

Hej bloggen! Jag glömde visst bort dig lite. OKej, jag erkänner jag glömde inte bort, jag hade ingen motivation. Men nu är jag tillbaka!
Igår var jag på Debaser och såg The Sounds med Filippa, de var grymma som alltid. Jag älskar duktiga liveband!
Dock kom det fram några snubbar till oss i slutet av konserten, de ger mig en öl och är allmänt kladdiga. För det första vill jag inte ha någon öl i handen när jag står och dansar och skuttar till ett bra liveband, och speciellt inte när jag inte kan dricka den för att jag vill se en bartender ge ut det jag blir bjuden på på krogen. Såatte, jag var mest sur efter det, låtsades att smutta lite på ölen då och då, för att verka artig. Gav dock upp artigheten när jag hörde dem snacka om hur de skulle "haffa" oss, efter en stund började Filippa klappa händerna så att hennes förlovningsring syntes väldigt väl och då tog det två sekunder för männen att försvinna. Så jäkla bra.
Den här veckan har jag bott med Kim och Elin i Zinken, så myyyyysigt har vi haft. Jag vill starta ett kollektiv tror jag. Fia, ska vi inte skaffa en 5:a så kan några av mina vänner flytta in också? ;)
Idag åkte jag hem igen för att plugga ordentligt och för att kunna gå och lägga mig tidigt idag så att jag är pigg imorgon för då väntar skolan och AVICIII!!
Sexiga maja!
Jag och den finaste jag vet <3
Sen en myslåt på det.
Gotye - somebody that i used to know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0