Blir förbannad på riktigt

Två timmar idag gick åt att försöka leta fram hur de kommande kurserna denna termin ser ut, med scheman osv. Detta för att kunna informera Grönan om hur jag kan jobba i april-maj. MEN det gick inte, så tillslut slängde jag iväg ett mail (efter en lång stunds letande efter en person att maila) och undrade hur i helvete man kan få reda på det. Fick svaret; "jag är lite osäker på vart du kan hitta schema till den ena kursen" och "Till den kursen får du schemat närmare kursstart". Jahapp, så hur ska jag kunna planera mitt liv då? Ska jag inte få ha något annat liv än universitetet eller?

I gymnasiet hade man dels samma schema hela terminen + att man från start fick ett schema över alla specialdagar. Varför funkar det inte i universitetet ? Vi har väl ändå mer behov av att kunna planera våra liv än grundskole- och gymnasieelever i och med att många av oss inte bor hemma? Men nej, jag får säga till Grönan att jag inte vet. Känns ju jäkligt rutinerat.
Hur gör jag nu då?
MVH irriterad tjej.

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!

2012-03-06 @ 19:19:07
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0