Material girl

Hej heej! Nu har jag jobbat förskola några dagar, så mysigt och jag älskar njupkärr för där blir jag aldrig behandlad som en vikarie utan som vilken kollega som helst.
Igår var jag och firade min kusin ute på Lidingö och sen mötte jag upp Fille på pontus by the sea där vi tog en drink för att sedan möta upp Bruno som vi skulle fira och gänget. Men jag var för trött, så det slutade med att jag och Filippa åkte hem innan vi ens han gå in på sturecompaniet. Tur det kanske.
Mår lite halvdåligt idag också, har ont i halsen och antar att det är en förkylning som är på väg att bryta ut. Ska gå upp till Ica snart och handla vitaminer samt något gottigt. Ehe.


En sånhär ska jag införskaffa när jag fått min VM-lön. Eftersom att den dessutom laddar telefonen när den sitter där i så är den perfekt att ha med sig till Peace and love! WOooppaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0