Igår var det lördag, så att ni vet.

Ja igår var det lördag och den spenderades med att fira Filippa, Bella och Sandra. Kvällen bestod av god mat, tårta, godis, seriösa diskussioner, oseriösa diskussioner, skönsång, presentöppning, dans och en massa alkohol. 
Vid elva-tolv drog alla hem, utom jag och Kim som åkte till stan för lite häng på Pontus By The Sea med Bengan och Adde.
Började dricka rosé redan hemma när jag gjorde mig i ordning. Var nog en rätt dålig idé, eller bra, det beror på hur man ser på saken


Söt bild på Bella och Kimsson


Vet att ni undrade "vad var det för tårta?!" när jag skrev om det ovanför så här får ni svaret.


Såhär ser jag och Kim ut när vi åker buss. Så att ni vet.

Och så här ser jag förhoppningsvis INTE ut när jag åker buss.
Eller?


Nu ska jag spendera söndagen med städning och filmer. Svejshejs

Kommentarer
Postat av: Kimonoh

Du ser alltid ut så när du åker buss!

2012-06-18 @ 03:18:51
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0