hundfeber

Jag sitter uppe jag, fast jag ska upp om sju timmar. Borde verkligen sova, sova och vila inför peace. Men jag är för uppe i varv pga allt som händer.
Sitter just nu och tittar på hundar. Är så sugen nu, fan, kommer nog bli en vovve ändå. Är redo, att ägna mitt liv åt någon annan än mig själv, en liten vovve.
Har innan varit helt säker på att det är en långhårig chihuahua jag vill ha, men efter några månaders sökande har jag insett att chihuahuan är svindyr och att det finns så mycket fina blandraser med småhunder kombinerat med chihuahuan som folk säljer ut till faktiskt rimliga priser. Titta på den här skönheten tillexempel:

Detta är en blandning mellan papillon, spets och chihuahua. visst smälter man?
 
 
Nu ska jag bara hitta en kull med denna blandning, sen äre klart.

Kommentarer
Postat av: Laura

Jag älskar den redan...!!! <3

2012-06-25 @ 23:24:10
Postat av: Camilla

<3 <3

2012-06-25 @ 23:29:27
URL: http://kissthentell.blogg.se/
Postat av: Kimonoh

Hittade en som var en blandning mellan pompom och chihuahua för 8000 upplagd idag. SKITSÖT!

2012-06-26 @ 17:47:33
URL: http://kimonohs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0