Hjärntvättning

Oj vad jag har pluggat de senaste dagarna, har inte gjort något annat. Påriktigt. Har ont i hjärtat och i bröstet pga (hoppas jag) stressen, skitjobbigt. Hoppas det försvinner snart. Imorgon klockan två är det här helvetet över.
Vi är allihopa TOTALT hjärntvättade, det enda jag har pratat om med mina klasskompisar de senaste dagarna är begrepp, och dessutom så twittrar vi och facebookar om det. Jag drog precis en såkallad ändamålsförklaring på Sofias tweet.
Fint va?
Vissa väljer även att beskriva sin frustration genom filosofisk vetenskap.


Haha så jävla störda.
Men snart har jag pluggat klart, för ikväll blir det Avicii, då hinner jag inte plugga. Attans. Nej men det känns faktiskt som att jag inte kan få in mer i mitt huvud så det får gå som det går.

Håll tummarna för mig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha åh, orkar inte <3

2012-06-01 @ 20:44:35
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0