Bra dag

Sitter just nu på väg till mickan för att fira hennes födelsedag och kicka off hennes nys lägenhet.

Avicii var överskattad men jag hade kul ändå, blev bundis med en av årets bb-deltagare och medbjuden att följa med honom och flera andra deltagare ut. Men pga att tentan var imorse tackade jag besviket nej..

Tentan gick nog ganska bra tror jag, vågar inte hoppas för mycket men så länge jag förstått begreppen rätt lär det inte vara några konstigheter!
Gick hem och sov efter tentan och drömde att jag drack tändvätska och mitt ansikte svullnade upp, kändes så verkligt. Men nu sitter jag iaf här på bussen, fortfarande ganska trött men ändå rätt taggad. Nu firar vi in sommarlovet!!

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0