modig tjej

Hejsan! Igår var en kanondag, gick upp tidigt, jobbade ett oerhört lugnt pass pga dåligt väder, sedan kom Kim och Filippa till jobbet och vi åkte grejer till stängning. Jag älskar verkligen gröna lund, trots att jag är gammal och dessutom jobbar där. Igår blev jag upplurad av Daniel och hans bror att åka tilten för första gången. Har aldrig haft sån ångest, man sitter ju förfan inte ens ordentligt?? Hade tydligen suttit däruppe och sagt, "jag sitter inte fast, jag sitter inte fast, jag sitter ju inte ens fast" med djup ångest samtidigt som jag hade skakat om handtagen. Inget jag minns men fick det återberättat för mig sedan. När jag kom ner var jag skakig men otroligt stolt. Jag tycker liksom att vanligt fritfall och katapulten är läskig! 

Idag gick jag upp, stekte ägg, gjorde mig i ordning men insåg sedan att jag mådde PISS. kroppen säger ifrån. Insåg idag att det var ett år sedan jag hade semester sedan. Jag är fan slutkörd. Två veckor till, sen blir semester och vovve. Så jag ringde faktiskt och sjukanmälde mig idag.
Just nu sitter Adde, MJ och Bengt hos oss och spelar COD. jag ligger i Kims säng med Milo och tycker synd om mig själv.. men det är mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0