När lyckan vänder



Har haft sån jäkla otur med allt möjligt det senaste året. Stulna plånböcker, konstiga sjukdomar, kärleken, osv. Nej men det har hänt en himla massa bra saker också må jag säga. Men ännu bättre vart det nu.
Något jag inte hade tänkt berätta  för er (ifall det skulle skita sig) är att saker börjat hända med mitt och Sofias blivande samboliv nu, planeringen är igång och förhoppningsvis sitter vi och myser i våran lägenhet inom ett halvår.  Men nu berättar jag det ändå för idag hände en annan grym sak.  -
Jag hade redan innan jag fick reda på att flytten kommit så nära ångest för att globensäsongen tar slut snart (= inget jobb = no money), men när jag fick reda på lägenheten fick jag magknip. Rädslan för att sumpa enda chansen att få en lägenhet på hundra år fick mig att börja hoppa på ALLA mina vänner angående jobb. Hannah föreslog Grönan och efter att ha tänkt över detta så skickade jag igår in min ansökan dit. IDAG hörde de av sig för en telefonaudition som gick riktigt bra (trots min rädsla för att prata i telefon med folk jag inte känner) och 23 februari ska jag på VIPkväll och "Gruppaudition". Jag är så jääääkla grymmmmmmmm!!!!!!!!!!

Eeeh, och jag tror jag är lite väl säker på att jag kommer få det här jobbet för mitt eget bästa. Visst ska man ha självförtoende men vill inte bli alltför bitch-slapad ifall det inte skulle bli så.

Men håll tummarna åt mig för jag räknar blint på det här nu


Kommentarer
Postat av: EricaPerzzon

Håller tummarna att det går bra:)



Ska själv ringa upp ett annat ställe för telefonaudition snart och är precis som dig, gillar inte att prata i telefon sådär jättemycket:P Skulle du kunna ge exempel på några frågor?:)



/E

2012-01-27 @ 10:47:58
URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0