loves it

Februari och mars kommer bli grymma spelningsmånader för mig, precis vad jag behöver. Musik. Live! Det är bäst.

Vi börjar lugnt med jobb på en gammal favorit Gavin DeGraw som spelar på Annexet. OM jag kommer lipa.

ooooh chaaarioooot!

Sen blir det jobb på rammstein, inte för att jag lyssnat speciellt mycket på dem i mina dagar men fan. det är lite coolt

Biljetterna är köpta, en helt vanlig onsdag drar jag och Filippa (och kanske Sara!!) in till Debaser och ser ett av de bästa svenska livebanden - The Sounds

 

HIT ME HARD!

Sist men absolut kommer jag och Filippa glida in på min kära arbetsplats som kommer ha förtrollats till ett fett jäkla dansgolv där stjärnskottet Avicii kommer dela med sig av sin musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0