Imorgon ska jag få träffa käraste Gavin!

Min bloggtorka höll visst i sig några dagar till! Igår gick jag hem från praktiken klockan elva pga feber, dun dun dun. Men igår och idag har jag vilat järnet så imorgon kör jag igen. Först praktik sen jobb på självaste Gavin DeGraw, som jag har längtat. One tree hill-fan som jag är så får jag en lugnhetskänsla av hans musik, alla som gillar oth gillar Gavin DeGraw, så är det bara. Så morgondagen kommer bli härlig och jobbig på samma gång.
Idag har varit lite jobbigt då en väns kollega/vän har gått bort, hatar att se mina vänner ledsna så stämningen har liksom smittat av sig lite på mig. Jag har så svårt för att veta vad jag ska säga för att göra det bättre. Men det finns ju inte mycket man kan säga, de enda man kan göra är att finnas där.

Längtar dock enormt mycket till helgen då vi ska fira Adde!! Kommer bli så kul. Det här året ska jag köra en helnattere, tidigare år har jag åkt hem rätt tidigt då man måste det för att i huvud taget komma hem från trollbäcken. Men i år ska jag stanna tills alla har däckat och inte fundera på hur jag ska komma hem fören jag vill hem. Den ni!

Nu ska jag äta maat, pasta med ost och skinksås. Omnomnom




Kommentarer
Postat av: Kimonoh

håll dig frisk bara!

2012-02-01 @ 00:10:47
URL: http://kimonohs.blogg.se/
Postat av: Tanya - STOCKHOLM

Haft en bra dag? :)

2012-02-05 @ 18:57:23
URL: http://tanyallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0