Dagens..


Dagens låt. Den ger mig pirr i magen.

Har visst inget vettigt att skriva om idag. Även fast jag är väldigt sugen på att skriva. Men kommer liksom inte på något ämne. Har noll inspiration idag. Så det får bli en sånhär lista.

Dagens humör: Trött efter att ha gått ut trots att jag var sjuk i fredags. Note to self: man blir sjukare då..
Dagens vill ha: Måndag - vill tillbaka till mina snuttisar på praktiken!
Dagens klädsel: T-shirt och trosor. Haha, fashion
Dagens smink: inget smink idag! Matchar min outfit
Dagens frisyr: en liten, liten fläta
Dagens händelse: När min magsjuka lillebror spydde i vår hall för att han inte orkade/hann springa till toaletten för att han hade behövt svänga då. - hans egna ord.
Dagens låt: The leavers dance - the veils
Dagens planer: Att vila så mycket som möjligt.
Dagens saknad: Sommar och sol.
Dagens dummaste: Att jag inte har gjort något vettigt, alls.
Dagens sjuka: Snorig, hostig, ont i halsen, ont i huvudet och kanske feber.
Dagens drog: Chips och dipp <3
Dagens roligaste: Får bli samma som dagens händelse,
Dagens favorit: Fanta lemon
Dagens köp: chips och dipp
Dagens godis: chips och dipp, och lite choooklaaad!

Hur många gånger kan man nämna chips o dipp i ett inlägg tror ni? ;)


Kommentarer
Postat av: Kimonoh

vi har hoppat omkring lite överallt till den här låten...och sjungit med!



typ som den gången då vi tog krullis datarum som gisslan och spelade McFly på högsta volym hela kvällen

2012-01-31 @ 13:43:55
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0