Hurtiga latmaskar

Igårkväll började jag och Kim prata lite smått om att börja röra på oss och gjorde en deal om att vi ska börja gå ut och powerwalka så ofta vi hinner och börja peppa varandra lite.
Så idag på förmiddagen begav vi oss båda ut, och jag tror faktiskt att båda var rätt taggade på detta. Men tji fick vi för vi hittar ju inte i Haninge. Helst ville vi ju gå i skogen då vi kan ha Milo löst där och därmed kan gå i lite snabbare tempo, men vi hittade inge större skogar i Haninge och efter 3-4 km (enligt runkeeper) bestämde vi oss för att börja traska tillbaka. Vilket var lättare sagt än gjort förr där irrade vi runt och insåg efter ett tag att vi hade hamnat i Gudö. Vi tog en omväg till Vendelsö ridskola då jag promt skulle klappa en häst och sedan gick vi längs motorvägen tillbaka hem. Så nästan åtta km (om inte mer) traskade vi runt idag och även om vi mestadels var vilse så är jag rätt stolt över oss.
 

Påå promenad, genom stan. Tjalalalalala
 
 
Klappa häst
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0