tycker synd om er

ja, tycker synd om er som läser min blogg, ni får alltid komma in och läsa samma inlägg i en vecka när ni troget staplar in här en gång om dagen. Ska skärpa mig, lovar. Blogginspirationen brukar ju komma i samband med våren!

Igår var en mycket, mycket bra dag. Först pluggade jag.. okej nu ljög jag, tänkte plugga men hann aldrig. Jag åkte till Carro och fixade naglarna. Måhåhå så fina de blev ! Sen mötte jag upp Daniel för lite middagsmys på tacobar, sen åkte vi och mötte upp Benjii och hans crew. Sköna grabbar det där. 
Vi gick runt på götgatan lite, tittade på gatumusikanter osv. Sen drog vi till debaser för där skulle ju Individen spela sen! hohoho. Min duktiga Benjamin!! Är stolt över dig.

Var väldigt glad över att jag var där för jag återfann charmen med att se osignade band, kvaliteten på banden var så jäkla grym. Fastnade för ett band som jag suttit och lyssnat på nu på morgonen som heter Riff Knives, riktigt duktiga. Jag och Daniel funderade på om vi ska pallra oss till deras nästa spelning. Spana in dem på spotify vettja! Tycker garanterat att ni ska spana in Individen när ni ändå är igång!
Riff knives- single
(KIM LYSSNA!)




Kommentarer
Postat av: Kim

tar den dar personligt da! xD

2012-04-06 @ 12:45:13
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0