Sorry bitch, that's just how I roll

Så jag jobbade till klockan 04 i söndags, det var en helveteskväll och jag vet att jag har sagt det förut men nu är det på riktigt, - det här var det värsta globenpasset jag haft. Konstant kö i typ 6 timmar och alla var fulla och odrägliga, vi fick utskällning efter utskällning vilket slutade med att en av oss bröt ihop och chefen fick hoppa in och hjälpa till. Lyckat.

Efter jobbet åkte jag hem till Kim för att sova några timmar innan det var dags för att åka tillbaka till jobbet. Väl hemma vart vi superpigga så vi låg och diskuterade konstiga saker, googlade saker vi var oense om och smsade 118118.
Jag vaknade och kände mig som ett vrak dagen efter men det var bara att dra sig upp och bege sig mot globen för Stockholm Ice. Som tur var så var det passet s ganska kort och smärtfritt så jag ska inte klaga alltför mycket.

Idag har jag varit i skolan på föreläsning, sovit ut och tagit det lugnt. Börjar känna mig förkyld, usch o blä!!

Den enda bilden jag har från helgen är på kims ketchupvagn.. Så ni får den här!

Kommentarer
Postat av: Kim

etta bryta ihop!

2012-04-10 @ 21:14:28
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0