Påsk osv osv

Glad påsk!
Igår var en bra dag, Fia kom hit och överaskade  mig med ett påskägg <3 Gulliga du. Sen åkte vi hem till henne en sväng. Efter det drog vi till fridays, drack drinkar, åt god mat och snackade skit. Sen skulle vi på bio och vi bestämde oss för att gå från sture plan till medborgarplatsen, vilka hurtebullar vi är va? På vägen dit kom jag på att vi skulle gå förbi skeppsbar så att jag kunde ge finaste Oscar en födelsedagskram. Massa mys!

Nu ska jag berätta något som kommer göra Kim arg. Jo, jag såg Hunger games igår och jag har inte ens börjat läsa boken. Men jag var så himla sugen.. Och fy vad bra den var, helt klart den bästa filmen jag sett på länge. De där 2,5 timmarna kändes som tio minuter.


Kommentarer
Postat av: Kim

BLASPHEMY!

Hur ska du nu kunna sitta och kolla pa filmen och se vad som ar gjort pa fel satt och sant!_



BLASPHEMY!

2012-04-07 @ 19:02:53
URL: http://kimonohs.blogg.se/
Postat av: elin

:@@@@

2012-04-08 @ 17:59:35
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0