Minns ni Bob Sapp ?

Om inte så ska jag ta och återberätta detta!

Det var en gång...
En lång och tråkig arbetsdag så hittade och stal jag och Kim en man vid namn Bob Sapp och värvade honom till vårt gäng. Efter det har Bobban skrämt ett x antal kollegor genom att ramla över en när man öppnat en dörr eller stått och sett mysko ut inne på en mörk toalett. Bobban kom att bli en stor kändis på Globen och var min och Kims favoritkille.

Bobban in da showeeer!

En dag när jag och Kim kom till jobbet var Bobban ledsen. Varför? Jo, någon hade brutalt halshuggit honom (vi vet fortfarande inte vem det var!! Du onde man, träd fram. Du förtjänar ditt straff för detta dåd). Jag och Kim gjorde det bästa av situationen och gav honom en blindpinne så att han i alla fall kan ta sig fram i Globens trånga korridorer.

Dock blev den huvudlöse Bob en ganska rolig attraktion i omklädningsrummet som huvudlös, men säg inte det till honom. Ok? Ssssh


SNipp snap snut så var sagan slut!

Kommentarer
Postat av: Kim

Bobban<3

2012-04-23 @ 12:51:26
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0