Bobban slår till igen

Idag var det Erik Saades tur att uppträda i annexet och självklart befann vi oss på plats för lite popcornförsäljning, osv osv. Nu är jag trött, ska äta middag, spela the sims och sova. Imorgon blir det biomys med kimsson!

Förövrigt, en rolig händelse idag. - Saade duschade på scenen och slängde sedan av sig skjortan till publiken vilket jag och kim hade vilda diskussioner om (okej, diskussionen bestod mest av undringar och frustrering kring varför han behöll linnet på). Väl när konserten var slut segade folk med att gå ut från arenan och framför våran hiss står en hel klunga med småtjejer och diskuterar vilt. Plötsligt ser jag en kökssax flyga runt och bestämmer mig för att se efter om jag borde ingripa. Vad är det jag ser när jag går fram? Jo Saades vita skjorta, i bitar. De delade alltså upp skjortan. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta.

Bob Sapp hade gjort sig lördagsfin, dagen till ära. Våran finaste loverboy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0