this is no bridget jones

Sådär, nu är jag hemma och har ätit middag.
Idag har jag pluggat, pluggat o pluggat.. Men ändå inte kommit så långt med uppsatsen i och med att vi hade typ 200 sidor att läsa tills imorgon, men det känns som att jag kommit igång med den bättre nu i alla fall.
Efter det har jag varit och jobbat på råsunda, vilket faktiskt var ganska kul idag. Det var derby, aik-djurgården vilket alltid blir helt galet. De första tio minuterna skulle publiken vara helt knäpptysta för att hedra svenska fotbollen, det var sjukt maffigt sen när de tio minterna var slut och alla började vråla.

Nu ska jag strax sova, imorgon har jag en monsterdag framför mig. Först upp tidigt och skriva uppsats, sen lektion för att sedan i princip rusa till Globen för ett arbetspass. Whoop.


Råsunda idag under de tio tysta minutrarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0