The nicest thing for me is sleep, then at least I can dream

Usch jag mår inte alls bra idag. Är trött och har lite ont i huvudet. Som vanligt. Det enda jag vill göra ikväll är att klämma i mig en fet pizza, bjuda över Ben & Jerry och titta på vampire diaries.. För att sedan dö i sängen. Måste till läkaren snart och kolla vad det är för fel på mig, är trött hela tiden, vilket jag har varit i flera månader nu. Och de senaste veckorna har jag haft ont i huvudet till och från också. Jag känner att det är något som inte stämmer. Vet inte vad det är.. Kan vara vitaminbrist, eller mina p-piller kanske. Det enda jag vet är att något inte känns helt okej.

suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0