Snart dags för comebaack!

Idag började jag dagen med en 40 minuters promenix, gick hem och åt lite lunch och sen satte jag mig för att plugga en stund. Det gick inte så bra som jag hade hoppats på, jag hade verkligen skrivkramp. Får ge det ett nytt försök imorgon. Om en stund ska jag bege mig in mot globen, först för att hitta ett par svarta byxor, jag har knappt använt jeans eller byxor det senaste året, fick en dille för leggins när jag började jobba på förskolan, så nu när jag känner mig bekväm med byxor har jag kommit i underfund med att jag bara har ett par. Så det ska vi ordna.

Efter det är det dags för comebaack på globen! Hockey på hovet är det som gäller idag. Känns jättemysko.




Kommentarer
Postat av: Emelie Wallin

nee det skumma var att dom var perfekta :S

2011-09-15 @ 18:44:34
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0