Shows that we ain't gonna stand shit, shows that we are united, shows that we ain't gonna take it

Tjabbaaa! Gårdagen blev riktigt lyckad, den startade hos Mickis, för att sedan dra till Grönan med Filippa och se Maggio. Det bästa var att vi knappt behövde köa, varför hänvisar ingen folk till gamla entrén när det är typ tjugo meters kö till de andra ingångarna och typ en meter kö dit? Muppigt. Men jag klagar inte! sen fick vi dock stå i kö för att köpa kebab i en timma, så det jämnar ut sig.

Efter Maggio drog vi till Skeppsbar. Fan vad kul vi hade där, röjde som satan. Vilket antagligen var passande i och med att fråga olle var där o filmade.. Vi är typ ö-kändisar nu... Sen att de typ filmade min rumpa när jag dansade ska vi inte prata om.

Kvällen slutade väl med att en Italiensk tjej kom fram och frågade mig och Hugo om vi visste vart man kunde köpa weed och om vi visste någon schysst fest. Hugo svarade plattan vilket jag idag tycker är ganska roligt. Igår tyckte jag han var taskig. Haha!

Kom väl inrullande hem klockan sex någon gång, ganska glad :)

Ikväll ska jag mysa med Filippa!

Jag och min nyblivna vän Hatch! Lätt min sötaste kompis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0