I told you to be patient, I told you to be fine. I told you to be balanced, I told you to be kind. Now all your love is wasted, then who the hell was I? Cause now I’m breaking at the britches and at the end of all your lines.


Så fin låt

Usch vad jag mår dåligt idag. Och det blev en lite påfrestande kväll för mig igår, psykiskt. När man har satt en spärr som gör att man inte är ledsen alls för något jobbigt man går igenom så är det  jättelätt att man faller väldigt hårt sen. Det har jag lärt mig nu.

Men allt som allt, en kul kväll. Startade kvällen hemma hos Sara med lite skönssång till en massa 90-talsgodingar. Sen mötte vi upp Filippa och åkte in till copperfields för att se pash priority. Riktigt bra var det och det var så kul att träffa alla gamla kompisar som var där. Efter det mötte vi upp Olle, Niklas, Åhlen och Therese och drog till Skeppsbar. Älskar skeppsbar, i alla fall när Oscar och Jesper jobbar :)

Idag mår jag piss! Ska försöka få i mig mat snart så att jag orkar plugga. Imorgon åker jag nog till universitetet och skriver i deras datasal, koncentrerar mig bättre där.



Kommentarer
Postat av: becca a

riktigt snygg blogg ! :)

2011-09-18 @ 14:05:54
URL: http://thewaytosucess.wordpress.com/
Postat av: DANIELLA - photography & design

vilken snygg bild i headern! (:

Riktigt fint hår.

2011-09-18 @ 19:26:17
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: IDA

Hej snygg blogg du har!

Söker du jeans förresten? Kolla gärna in min annons, har jeans där för 75-100kr :)



http://stockholm-stad.annonsera.se/snygga-trendiga-jeans-jeansleggings-som-nya!-75-100kr-447552.html

2011-09-18 @ 19:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0