håll tummarna

Igår sov jag när jag kom hem från skolan, haha sov mellan ett och fyra. Trött tjej! Sen åkte jag till jobbet, fick stå i en mobil kiosk igår, vilket sög. Men men.. Efter jobbet drog jag kim och Elin till skeppis och drack öl och åt nötter. Nostalgitrippade en massa gjorde vi också. Så myys!

Idag är jag på riktigt bra humör. Eller först vaknade jag av att pappa ringde och berättade om någon skräckhistoria om en tjej på hans jobb som blivit drogad och vaknat i haninge. Inte så kul...

Men något jag har glömt att berätta i bloggen är att jag och Sofia håller på att leta lägenhet tillsammans!! Och idag var det värsta guldgruvan på stockholms bostäder, vi har anmält oss på två lägenheter - en i MIDSOMMARKRANSEN och en i SÖDERMALM!! Och vi ligger hyffsat bra till på båda. Vore ju verkligen a dream come true om vi fick en av dom. Så håll tummarna!! Midsommarkransen är verkligen ett drömställe för mig att bo på. Sjukt centralt men inte mitt i smeten.

Såhär kommer jag och fia glida runt i lägenheten sen


Kommentarer
Postat av: Sofia

ÅH våra rosa onepieces <3

2011-09-28 @ 20:14:08
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0