fun fun fun

Det här skrev jag på Filippas logg nyss för fyfan vad kul vi hade igår! Dansade, shottade fireball, drev sönder med folk gjorde vi också, så himla kul! Jag fick typ fyra grabbar att gå med på att knäppa upp hela skjortan och sen höll jag upp skjortan o dansade vidare, låter inte så spännande kanske men väl där stod folk som såg vad jag höll på med och asgarvade. Och när Filippa gick fram till en av killarna efteråt som skamset stod och knäppte skjortan och utbrast "Fyfan vad du är lättflirtad!" höll jag på att bryta ihop av skratt.

 

Sen gjorde vi väldigt fina dansar till texterna i låtarna samt överdrivet mimande till. De vi dansade med tyckte antagligen vi var värsta psykfallen.Bästa var när Filippa till en låt där de sa "up and down" i, på "down" dansade hon uppåt och på "up" nedåt, jag var snabb på att haka på för det såg så vrickat ut och killarna bredvid såg lite frågande ut men sen hakade de på och gjorde likdant. Kan säga att de flesta därinne måste ha känt igen oss efter ett tag för vi levde verkligen hey baberiba därinne. Haha!

 

Lite annan smaskig info är att jag fick en puss av Bobby från mammas pojkar igår. Usch.

 

Allt som allt en helt underbar kväll! Dock mådde jag väldigt dåligt när jag klev av bussen eftersom att jag hade somnat.. Att jag aldrig lär mig.. Jag KAN INTE sova på nattbussen för då blir jag så åksjuk och det vet jag men ändå håller jag mig inte vaken. Suck. Så just nu gnäller magen argt på mig för det ekar väldigt tomt där så jag ska faktiskt kravla mig upp till ica och handla en mikropizza nu.. Måhåhå

 

Flippzor med sitt trasiga örhänge som hon tappade någonstans därinne som jag en stund senare hittade fastsittandes under min fot. Jätteknasigt

Omnomnom


Kommentarer
Postat av: johanna

drick då!:D haha

2011-09-11 @ 14:18:32
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Låter som en hellyckad kväll! :D

2011-09-11 @ 14:44:26
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: emelie

haha jag vet inte riktigt, jag ska tvinga mig igenom alla med honom en kväll för att se what the fuzz is all about ;D



ÅÅÅÅH FIREBALL!!!!

2011-09-11 @ 17:49:13
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0