familjen normal

Så, ännu en fantastisk dag avklarad. Började med att jag höll på att åka en timma för tidigt till skolan, men Sofia med sitt facebookberoende skrev till mig på facebook och då kom jag på att jag var en timma för tidig, i busskön påväg att kliva på bussen stod jag när jag insåg det. Knäppskaft jag är.

I skolan förberedde vi det sista inför våran redovisning imorgon, som vanligt var vi superduktiga, dundergänget!
Vi glömde för andra gången den här veckan usb-minnet i datorn och fick springa tillbaka. Eller aa, första gången (i måndags) var ju usbminnet egentligen inte glömt. Så jag kutade som en idiot genom universitetet till datorsalen och  föreläsaren väntades med att starta en föreläsning inför 100 förskollärarelever för att komma tillbaka tomhänt och se Mikaela med ett skyldigt flin dra upp usb-minnet ur sitt pennskrin. Kändes super.. haha!

Nyss har jag haft en vanlig middag hemma hos min familj där jag bevisade för mamma att jag kan rapa hela alfabetet. Helt normalt.

Idag hade Sofia sönder kaffemaskinen inne på pressbyrån ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha idag också, smartasses!! Jag förstörde inte, den förstörde sig själv!

2011-09-08 @ 20:29:13
URL: http://ienmage.blogg.se/
Postat av: Mickan

Tihi jag blir lite förvirrad ibland :P

2011-09-10 @ 18:37:37
Postat av: Mamma

Usch ja det kunde hon...

2011-09-14 @ 15:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0