empire of the sun


Sjukt bra låt


Så, nu har jag pluggat hela morgonen. Skrev muntliga examinationen tills imorgon och det var faktiskt kul, haha wtf? Nej men det är ju så intressant, att få förklara vad uppdraget i yrket man älskar är kan ju inte bli tråkigt? Och sen dessutom att få skriva om min förebild Ewy (förskollärare) och vad jag har fått ut av att observera henne. Det ska inte vara tråkigt om man har valt rätt. Det blir nog jättebra imorgon!

Idag ska jag bara ta det lugnt, tänkte kanske gå en promenix eller något senare. Måste försöka göra så att jag är trött ikväll så att jag kan somna en lämplig tid, upp tidigt imorgon ju..

For a pessimist I'm pretty optimistic!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0