but it still hurts sometimes

Hade rätt trevligt igår. Först var det skola, redovnisningen gick bra. Vi hade varit väldigt amibitiösa med vår presentation i jämförelse med de andra grupparna så det känns ruskigt skönt.

När lektionen tog slut klockan tolv var det bara att rusha genom stan, tillbaka till Tyresö för att jobba och det var ju för mysigt ändå.. Sista barnet gick hem innan fem så jag och Filippa kunde stänga tillsammans, efter det drog vi hem till Filippa och gjorde oss i ordning lite för att sedan möta upp alla andra i centrum. Efter lite diskussioner om matställen slutade det med att Sara och grabbarna åt på någon indisk restaurang och jag och Filippa åt på hörnet, men men. Sen drog vi hem till Fredde för lite vindrickande och idoltittande och tillslut lite spel, det uppkom vilda diskussioner då vill jag lova. Allt som allt, en helt okej fredag.

I brist på andra bilder får ni en bild på min lilla prins..




Kommentarer
Postat av: Moa - Mamma till Ella 110818 ♥

Men va söt!

2011-09-16 @ 13:37:26
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0