bla bla bla

Igår gick jag upp, pluggade ett tag, åkte till skolan för en lektion, sen drog jag till jobbet och kom hem runt elva efter att ha dissat en afterwork, även om jag var så himla himla sugen.
Det var derby på globen igår, så det blev derbyjobb två dagar i rad för mig. Usch. På globen blir det så himla mycket säkerthetsåtgärder på derbyn, vi fick knappt gå utanför kioskerna och efter sista pausen fick vi stänga in oss i kioskerna och vänta på att hela arenan skulle tömmas på folk. Allt blev så utdraget på något sätt. Och sen var jag så trött redan när matchen drog igång eftersom allting var kaos i kiosken när jag kom så jag fick springa runt som en yr höna över hela globen för att hinna fixa i ordning allt.

Idag har jag pluggat nästan konstant, har haft några välförtjänta pauser bara. Och uppsatsen är faktiskt klar, imorgon ska vi träffas med gulligullgruppen och läsa igenom varandras uppsatser.

Det jobbiga är att samtidigt som det känns som att jag verkligen gjort mitt bästa så känns det som att det inte räcker till.. Jag vet inte hur jag ska förklara. Men det kanske är så det känns första gången man ska lämna in något på universitetsnivå..


Kommentarer
Postat av: A

Tyckte också det var knepigt med universitetsuppgifter, man man kommer in i det tillslut. :)

2011-09-22 @ 07:10:35
URL: http://petits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0