and that's why I smile

Helt okej daag. Först var det föreläsning som var lite halvt tråkig idag faktiskt. Satt mest och längtade efter att jobba, haha. Sen satt jag kvar en stund och läste det vi ska läsa tills imorn för att vänta ikapp Filippa. Vi drog till stan på jakt efter lite schnygga kläder, är riktigt avis på tröjan Fille hittade, skitsnygg. Jag hittade i alla fall en kavaj, örhängen och coola strumpbyxor. Spännande, spännande, blidde nästan en modeblogg här nu så det är bäst att jag slutar..

Sitter just nu och tittar på denna veckas avsnitt av True Blood, någon som vet hur många avsnitt det kommer vara på den här säsongen? Det borde väl vara sista snart va?
Uptade: det är tydligen sista avsnittet den här veckan.. Ajaj.. Får verkligen njuta till max nu då.

Kavajen jag köpte, orkade inte fota själv så snodde bilden från H&Ms hemsida.. Jag tänkte ha den till en svart vanlig tight klänning och mina nya strumpbyxor..

 

okej, what's up with detta plötsliga modebloggandet? Måste sluta, NU


Kommentarer
Postat av: Hanna

snygg kavjaj! Köpt var?

2011-09-13 @ 10:18:13
Postat av: Camilla

står under bilden ^^

2011-09-13 @ 10:57:08
URL: http://kissthentell.blogg.se/
Postat av: emelie

hahaha vadå, vill du inte vara en modebloggare? ;)

2011-09-13 @ 11:41:04
URL: http://emeliewallins.blogg.se/
Postat av: Antonia och Emmie :D

riktigt snygg! :D

2011-09-18 @ 15:15:43
URL: http://antem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0