"you're the only one who holds my hair back when i'm drunk and get sick"


Så jävla konstigt gjord låt, men attans så komisk men härlig text:
"I hope you can forgive me for that time when I put my hand between your legs and said it was small, cuz its really not at all. I guess there's just a part of me that likes to bring you down just to keep you around, cuz the day that you realize how amazing you are you're gonna leave me"

Jag har varit på mupphumör hela dagen och har inte fått mycket gjort. Illa! Nu ska jag äta oreos och dillchips samt titta på greys anatomy. Imorgon ska jag plugga och jobba, tufft liv!


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod! :D Jo det är bara bra med mig! =)

2011-10-17 @ 23:16:47
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0