You're jumping in my bed, twisting in my head



Var ute igååår, jag och Filippa kom, chockerande nog, in på patricia. Men dit går jag aldrig igen. Killarna, hrm, gubbarna tittade på en som att man var en stor saftig stek och de inte hade ätit på en vecka. Träffade däremot Gizela där, alltid lika trevligt! Blev en sväng förbi skeppsbar också, det gillar jag. Måste börja planera inför mitt födelsedagsfirande också.. Känner mig inte så motiverad just nu.

Idag var tanken att jag skulle plugga, det har jag inte gjort.. än. Ska försöka göra en liten bit på del två av examinationen iaf. Är på lite knasigt humör idag så vill se en sorglig film. Blir nog sista harry prutter, om jag  hittar ngn nedladdning av den med bra kvalitet. Vi får see

åh suck.



Kommentarer
Postat av: elin

Ps I Love You är också megasorglig! Stor puss påre

2011-10-22 @ 18:21:13
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0