You didn't ask for this, nobody ever would. Caught in the middle of this dysfunction.

Matthew west- family tree

No, this is not your legacy, this is not your destiny. Yesterday does not define you. No, this is not your legacy, this is not your meant to be.

Igår tatuerade jag mig ju som många vet. Och fyfan vad ont det gjorde. Måste ha mycket nerver på underarmarna för det kändes som att jag hade slagit i "kärringnerven" rejält under hela tatueringstiden som gick ungefär på 1 timma o 40 minuter. Aooutch. När jag gjorde tatuering på skulderbladet så kändes det ingenting i jämförelse med det här. satt seriöst och tänkte att jag aldrig någonsin kommer tatuera mig igen pga smärtan och att det inte var värt det. Men det var det garanterat. Vill man vara fin får man lida pin. Är såå nöjd.

På kvällen gick jag ut. Mötte upp Elin och vi drog först till wooken, sen till moda, sen till donken och sen till skeppsbar där vi även mötte upp en massa folk. Mycket trevligt. Kvällen slutade ganska dåligt för mig igår pga massa saker som hände samtidigt, ett jobbigt telefonsamtal blev pricket över i:et och jag åkte hem och sov. Men det ena verkar i alla fall ha löst sig idag.

Ikväll blir det jobb på Brittan, kul kul kuuul!
Imorgon ska jag plugga och sen påå kvällen händer en asrolig grej som jag ska berätta om imorgon!

Här har ni tatueringen. Den är lite svullen och väldigt sårig o bubblig så det ser lite ojämnt ut. Kan fota hur det ser ut när det är läkt sen också :)

Adde, jag och Goffe på skeppsbar igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0