skitSL

Igår var det jobb för hela slanten, var stressigt som fan och jag klagade för allra första gången på ett av biträderna. Illa. Men men, det funkade inge bra så ibland måste man. Efter jobbet drog jag och Gizela till hotellet och drack öl, sen kom oscar, kim, bruno och jesper också. Jag blev ganska full på ingenting igår, vilket bevisar hur trött jag måste ha varit egentligen. När vi skulle åka hem blev vi lurade av skitsl, fick ta en taxi hem men de pengarna ska jag göra allt för att få tillbaka från sl. De ska bannemej betala den taxiresan.

Fast jag egentligen borde ha pluggat så har jag nu på morgonen så har jag fotat Sune. Haha han satt och såg så söt ut så jag kunde inte låta bli. Här är några av bilderna



 

 


Kommentarer
Postat av: Kimonoh

och bruno

2011-10-13 @ 23:22:49
URL: http://kimonohs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0