pencil miracle

Pratade just i telefonen med Filippa, i början av samtalet hörde jag hur någon skrek i bakgrunden, konstant, men jag tänkte att hon säkert skulle säga något om det så jag frågade inte menoch filippa pratade vidare som om ingenting. Efter fem minuters konstans skrikande blev jag tvungen att fråga vad fan vad det var som hände egentligen.. Det var tydligen hennes lillebror Pontus och hon var för van för att reagera. Nu när vi slutligen la på spelade någon super mario-musik på maxad, man kan inte låta bli att undra vad som egentligen pågår hemma hos familjen stjärnfeldt...

Schemat för kvällen blir först lite vindrickande till 90-talsmusik med Sara och Filippa, sen drar vi till kök och bar och firar Johanna. I like it.

Idag spenderade jag en halvtimma åt att garva åt det här klippet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0