Loverdose

NHL var riktigt kul att jobba på, massa amerikanare, I like iit! Fick dock en skåplucka i huvudet o mådde risigt efter det så det blev ingen after work för mig.. Trist!
Igår vilade jag hela dagen, helt allvarligt gick inte upp ur sängen fören vid halv fem. På kvällen gick jag på bio med Hugo, vi såg "What's your number?", ganska bra film men lite för cheesy slut för min smak.

Var precis uppe och handlade lite på ica, min katt Sune följde efter mig dit, väntade utanför, satt kvar när jag kom ut igen och följde snällt med mig hem. Katt eller hund? Det är frågan.

Idag är det plugga som gäller, är jag duktig ska jag belöna mig själv med att träffa mina tjejer ikväll :)

Btw så älskar jag min nya parfym från diesel.. Måhåhå <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du köpte den :D

2011-10-10 @ 14:04:27
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0