Jag är nöjd nöjd nöjd. Mannen här är väldigt nööjd

När jag kom hem från jobbet igår så hade jag en klump i magen för att jag inte hade kommit någon vart på examinationen. Jag kände att jag skulle vara för arg för mig själv för att kunna sova så jag stannade uppe och skrev en bit på min examination och nu känns det som att min skrivkramp äntligen är borta! Äntligen! Det är det där låser som måste upp, sen kan man skriva klart skiten på en dag om man så vill.

Pratade med Adriana igår om att få en egen kiosk, och loka söder står ledig vilket skulle vara helt perfekt för mig. Så ska jobba för att få den, vore underbart! Min egna lila kiosk.. awiieh. Vet ju hur det kändes på råsunda när jag kunde börja kalla kiosken min och ställa allt som JAG ville. Och bara det att känna att man "bryr sig om" kiosken och man kan ladda upp med saker inför nästa event, det kan man iofs alltid göra men det är inte lika kul när man inte vet om man kommer stå där. Det är sjukt skönt och ni som inte är kioskmongon förstår inte vad jag menar.

Nu ska jag upp, duscha, kanske äta lite o sen äre pluggish som gäller och 16:30 äre jobbdags.

Bild från igår när jag o kim sprang runt i ett tomt globen o lekte madicken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0