hard life

Igår vart en slitig dag för mig. Jag pluggade först på dagen sen jobbade jag på kvällen. Vad jag hade förstått av informationen vi fått och det faktum att vi var sex personer som jobbade så trodde jag att det skulle bli ett lugnt event.. Men icke. Det var kaos och har aldrig under mina tre år på globen varit med om så otrevliga kunder. Alla klagade över att vi behövde ta av korkarna. Alla var packade. Och folk blev arga över skitsaker. Vi fick en kopp kokat vatten uthällt framför kassan igår... Sen slutade jag inte fören runt klockan ett, det hade jag inte heller riktigt lust med. Men det var bara att bita ihop. Komma hem, somna vid två-halv tre, upp klockan åtta igen och åka till skolan..

Idag har vi gjort klart vårat grupparbete som vi ska redovisa imorgon. Är för trött o stressad för att ens vara en gnutta nervös. Ikväll är enda kvällen den här veckan jag inte jobbar så jag ska plugga så mycket jag kan och träna senare ikväll om jag hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0