Finns ingen väg tillbaks för nån som är en looser

Knarkar maskinens nya låt, här är den för er som inte hört den


Idag var jag först i skolan, vi byggde papperstorn och lite sånt viktigt. Ni vet..! Sen var det dags för att åka till Globen för lite jobb på inga andra än Red hot chili peppers... Åh, 16åriga Camilla jublade inom mig. Knarkade sönder dem då. Sen älskar jag att jobba på event med band/artister som jag gillar, då kan man verkligen smaka på spänningen inne på globen. Och jag kan ju inte annat än älska kunderna med samma musikstil som mig.

Idag var det en massa roliga människor, en kille kom och handlade av mig tre gånger på en halvtimma. Tredje gången när jag försökte ge honom kvittot sa han att han skulle ta det om mitt nummer stod på det.. Fy vad cheesy. Men jag måste erkänna att trots allt är det en liten egoboost med dessa fulla killar på globen som flirtar med en..

Haha, sen garvade jag ihjäl mig åt en annan kille som kom fram till mig i kiosken idag:
Killen: Har ni något med högt luftryck?
Jag: Hur menar du nu?
Killen: Ja.. något som flyger långt...
Jag: ... Det beror på...
Killen(märker min ton): Jag tar... eh vingummin... Och något i flaska..
Jag: Vi häller upp alla flaskor i muggar idag..
Killen: Varför då?!
Jag: För att man inte ska kasta dom...
Killen: ah... *går besviken därifrån*

Alla ni som jobbar på globen förstår iaf det roliga i det här

Det fina papperstornet från idag.

(Meddelande till Mikaela: trevligt att komma in på bloggen o se sig själv va? ;) Förhör på inläggen på fredag!! )


Kommentarer
Postat av: Kimonoh

HAHAH TRODDE FÖRST DU VAR SERIÖS! JAG VA WTF?!?!?!

2011-10-12 @ 15:10:38
URL: http://kimonohs.blogg.se/
Postat av: Mickan

Hahah de e så kuuul o läsa om mig själv ;D jag måste ju se om du snackar skit om mig;) hihi

2011-10-12 @ 19:25:00
Postat av: TÄVLING

TÄVLING!



Var med och tävla om veckans blogg hos A-magnusson!

För chansen att öka antalet läsare, eller bara för tävlandets skull.

Kommentera valfritt inlägg att du är med!



(Ibland lottas fler än en vinnare!)



Lycka till!

2011-10-13 @ 06:49:30
URL: http://a-magnusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0