And she spoke words that would melt in your hands and she spoke words of wisdom


Undercover Martyn, lyssnar på den här låten dagligen. Lyssna, den kommer göra er dag! Lovar!
Det är även min ringsignal, looves it!

Anywhoo. Jag vaknade för en stund sen. Jag drömde att jag hade försovit mig och nu kan jag inte sluta känna mig stressad. Men jag är glad ändå! För Adriana hörde av sig imorse och sa att hon o Lotta tror att det skulle bli jättebra om jag är ansvarig för Loka söder. Så nu är jag där. Och jag är nööjd, nöjd nöjd nöjd!

Om en stund ska jag fara hem till Fiiaaa <3 och plugga lite. Sen äre jobb på.. Elvis? He's aliiive!

Juste, ett tips för alla som älskar att köpa gullig inredning osv -  gå in på h&ms hemsida och sedan H&M HOME. De har grymt söta grejer. Själv beställde jag hem grejer till sängen igår. vill ha dem nuuu! Kommer sova som en prinsessa ju.

Pimp my bed

 


Kommentarer
Postat av: amandiii

hahaha porrigt täcke!

2011-10-21 @ 13:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0