who would have known how bittersweet this would taste


My body tells me no but I won't quit
Cause I want more, cause I want more


Börjar leva igen efter maginfluensan nu. Var på föreläsning igår och bara det tog all energi från mig, huvudet bara snurrade efter med all ny information och jag insåg hur mycket efter jag ligger efter att ha missat lektionen i tisdags. Bajs bajs. Hem o sova efter det kunde jag icke för då var det dags för jobb. Det var faktiskt skönt att jobba. Ibland glömmer jag bort hur tacksam jag faktiskt är för globenjobbet då det är det enda stället i världen jag kan släppa allt annat, alla tankar, allt som händer i livet och bara fokusera på här och nu. Man är helt enkelt för stressad för att hinna tänka, och det är så otroligt skönt för mig för i vanliga fall susar alla tankar runt i mitt huvud konstant.

Efter jobbet åkte jag hem, åt och tittade på desperate housewives. Sen däckade jag. Skönt!

Idag ska jag plugga och sen mysa med Filippa. I like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0