When I walk in spot this is what I see, everybody stops and staring at me

haaha, garvar fortfarande åt en händelse på jobbet (globen) i förrgår. Efter lite dans och sång till "sexy and I know it" stod vi i kiosken och laddade inför pausen. Självklart är detta ingen sång som är lätt att få ut ur huvudet så vi stod och sjöng, ganska högt, på sången medan vi jobbade.

Jag, Kim och Christine (sjunger högt): Aaah, girl look at that body, I woork out. When I walk in spot this is what I see, everybody stops and staring at me.. I've got  passion in my pants and i aint afraid to show it. I'm sexy and i know iiit! (osv)

* Barchefen kliver in i kiosken och börjar pilla med en av kassorna.*

*Kim slutar sjunga och petar på mig för att jag också ska sluta*

*Pinsam tystnad och vi fortsätter jobba för att se lite seriösa ut*


Barchefen(tyst för sig själv): Wiggle wiggle wiggle wiggle wiggle wiggle yeah!

*Jag, Kim och Christine tittar chockat på varandra och brister ut i skratt*


Har inte garvat så mycket sen Bob Sapp kom in i mitt liv!

Inser att det här är lite svårt att förstå för de som inte har hört låten.. Så lyssna och njuuut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0